אא

לא יבנו על הישראלים: Marriot תפתח 20 מלונות חדשים בטורקיה עד 2025 ומציעה כבר 20 מותגים ב-7 ערים

לאחר שב-5 השנים האחרונות, כמעט הכפילה את אחיזתה בטורקיה, מריוט מציגה פורטפוליו מרשים של יותר מ-50 נכסים בטורקיה ולמעלה מ-8,000 חדרים ב-7 ערים. המותגים, התכוניות והמלונות החדשים - בכתבה

JW Marriott. צילום: Shutterstock JW Marriott. צילום: Shutterstock

Marriott International מרחיבה משמעןתית את פעילותה בטורקיה.

ענקית המלונות תשיק יותר מ-20 בתי מלון וכמעט 3,000 חדרים עד סוף שנת 2025. במהלך ביקור שנערך לאחרונה במדינה, נשיא ומנכ"ל Marriott, אנתוני קפואנו (Anthony Capuano) הדגיש האחרון את המשך ההתרחבות של החברה בטורקיה, מהלך  שצפוי לייצר אלפי מקומות עבודה חדשים המשקפים את הצמיחה במגזר הנסיעות והאירוח בטורקיה.

מריוט מציינת למעלה מ-40 שנה של פעילות מוצלחת בטורקיה הממשיכה להוות חלק חשוב מאסטרטגיית הצמיחה של ענקית המלונות באירופה.

בחמש השנים האחרונות, החברה כמעט הכפילה את טביעת הרגל שלה בשוק הטורקי, שם יש לה כיום פורטפוליו מרשים של למעלה מ-50 נכסים מלונאיים ויותר מ-8,000 חדרים בשבע ערים ו-20 מותגים.

עוד LUXURY במדור היוקרה החדש של פספורטניוז

"טורקיה היא יעד מבוקש וידוע בזכות תרבות ומורשת עשירה, נופי טבע וחוויות הטיול והאירוח האותנטי שלה", אמר קפואנו והוסיף: "מריוט גאה לקבל את ההזדמנות לתרום לצמיחה ולגיוון המתמשכים של מגזר הנסיעות במדינה באמצעות הנוכחות ארוכת השנים ותוכניות הצמיחה האיתנה שלנו בשוק."

במהלך הסיור שלו בשבוע שחלף במדינה, מנכ״ל מריוט נפגש עםבכירים במגזר התיירות והמלונאות כדי לדון בתוכניות של Marriott להמשך הצמיחה בטורקיה.

התוכניות של מריוט כוללות השקה קרובה של תוכנית ייעודית לשוק בשיתוף עם בית ספר לאירוח, שתציע לסטודנטים הזדמנות ללמוד ולקבל תעודה תוך הכשרה וניסיון עבודה בנכסי Marriott בטורקיה.

בשנה שעברה השיקה מריוט את יוזמת המנהיגות הנשית שלה בטורקיה, שנועדה לספק למנהיגות נשים בעלות פוטנציאל גבוה תוכנית פיתוח מותאמת אישית המכינה אותן לשלב הבא בקריירה שלהן.

תוכנית הרחבת הפוטופליו עד 2025

תוכניות הצמיחה של מריוט באזור כוללות תוספת צפויה של יותר מ-20 מלונות עד סוף 2025, בכל מגזרי המותגים: יוקרה, פרימיום, מובחר ובינוני.

בחודש ספטמבר 2023, מריוט הכריזה על השקת Four Points Express על ידי שרתון בתגובה לביקוש הגובר של הצרכנים לאירוח אמין וזול יותר באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה.

הרשת הוסיפה לאחרונה את Four Points Express מאת שרתון בורסה, שרשמה את הנכס הראשון תחת המותג החדש ברחבי העולם.  טורקיה היא שוק מפתח עבור Four Points Express by Sheraton עם תוכניות להוסיף ארבעה נכסים נוספים באנקרה, אנטליה ואיסטנבול, כולל Four Points Express by Sheraton Taksim Square, שמתוכנן להתווסף עד סוף 2024.

בגזרת הנבחרת, Moxy Hotels צפויה לערוך את הופעת הבכורה שלה בטורקיה עם פתיחות צפויות באיסטנבול ובאיזמיר.

AC Hotels צפויה להרחיב את הפורטפוליו שלה בארץ עם תוספות צפויות באיסטנבול ובאיזמיר. Aloft Hotels ו-Residence Inn by Marriott מתכננים גם הם להוסיף נכסים עד סוף השנה הבאה.

ברחבי פלח הפרימיום, החברה מתכננת לפתוח את הנכסים הראשונים שלה בקפדוקיה ובאוסק בשנת 2025 תחת המותגים Marriott ו-Sheraton, עם הפתיחה הצפויה של Cappadocia Marriott Hotel ו-Sheraton Hotel & Thermal Spa Usak.

תוכניות ההתרחבות במהלך השנתיים הקרובות כוללות גם השקות נוספות תחת מותגים כמו - Marriott Executive Apartments.

לאחר הפתיחה האחרונה של Sanasaryan Han, מלון Luxury Collection, באיסטנבול, מריוט תחזק את מעמדה גם בתחום היוקרה עם תוספת של Legacy Ottoman, מלון Luxury Collection, אף הוא באיסטנבול, בשנת 2025.

טורקיה כיום היא כבר ביתם של 20 מותגים בפורטפוליו של Marriott Bonvoy עם מנעד מרשים של 22 מותגים הפועלים כיום במדינה:

St. Regis Hotels & Resorts, The Ritz-Carlto The Luxury Collection, EDITION ו-JW Marriott  Marriott Hotels, Sheraton Hotels & Resorts, Renaissance Hotels, Le Méridien, Westin Hotels, Tribute Portfolio, Autograph Collection, Delta Hotels by Marriott, Marriott Executive Apartments and Design Hotels

Four Points by Sheraton, Aloft Hotels, Residence Inn by Marriott, ו-AC Hotels by Marriott בגזרת השירותים הזולים יותר ו-Four Points Express של שרתון בגזרת הביניים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטmarriottשרתון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: