אא

בקרוב: מחלקת עסקים מלאה במטוסי Aegean

חברת התעופה היוונית מתחדשת: תטוס ליעדים מעבר לאירופה במטוסי Airbus a321neo חדשים שתרכוש, עם טווח טיסה מורחב שישמש אותה ליעדים רחוקים מהקיימים כיום. במטוסים החדשים תוצב מחלקת עסקים מלאה ומחלקת "תיירים פלוס"

Aegean Aegean

חברת Aegean, המבצעת טיסות בעיקר ליעדי אירופה והמזרח התיכון, מצטיידת בארבעה מטוסי a321neo של Airbus, במטרה להרחיב את טווח הטיסות ואת מגוון היעדים. "תת-צי מטוסים למטרות מיוחדות", מגדירים זאת בחברת התעופה.

מטוס ה-A321neo מצויד במיכלי דלק נוספים המאפשרים טווח טיסה של כ-4-7.5 שעות, מה שיאפשר לחברה לטוס ליעדים אליהם טרם הגיעה, כדוגמת ג'דה, ריאד דוחה ועומאן במזרח התיכון, דלהי או מומבאי בהודו או ניירובי באפריקה.

עוד על LUXRY בקטגורית היוקרה החדשה של פספורטניוז 

עסקים, "Comfort" ומסכים אישיים

המטוסים החדשים יצויידו בתא נוסעים חדיש, שבראשו מחלקת עסקים מלאה ולא "European Business" כפי שקיימת כיום. עוד במטוסים תוקם במחלקת "Comfort" (המוכרת בחלק מהחברות כ"תיירים פלוס"). מספר המושבים יופחת מ-220 בממוצע במטוסי החברה ל-180. בהמשך צפויים מטוסים נוספים הקיימים בצי החברה לעבור את השדרוג המדובר.

מחלקת העסקים הנוכחית של Aegean (צילום: Aegean)מחלקת העסקים הנוכחית של Aegean (צילום: Aegean)

המטוסים החדשים יכללו אינטרנט לווייני, מערכת בידור על מסכים אישיים (שלא קיימים כיום) בכל מושב. המטוסים החדשים והמשודרגים יימסרו לחברה ב-2026 וב-2027.

מנכ"ל Aegean, דימיטריס גרגויאניס, אמר כי זו "הזדמנות גדולה עבור החברה ועבור המדינה. מטוס ה-A321neo". בהתייחסו לתחרות בתחום אמר "אנו מכירים בנחיצות של תא נוסעים נוח וחוויתי שיציג את ערכי השירות של Aegean עבור הנוסעים". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: AEGEANAegean Airlinesמחלקת עסקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: