אא

ברצלונה - מיאמי ישיר: חברת התעופה האירופית מתחדשת בקו ישיר חדש

הקו החדש של חברת LEVEL, הפך את מיאמי ליעד החמישי של חברת התעופה בארה"ב והיחיד שלה בפלורידה. לרגל השקת הקו נחשפה בשבוע האחרון יצירת אומנת ענקית המציגה את מיאי וברצלונה של אמן הגרפיטי המפורסם של מיאמי

שדה״ת של מיאמי. צילום: Shutteerstock שדה״ת של מיאמי. צילום: Shutteerstock

בנמל התעופה של מיאמי קיבלו בהתרגשות את השקת הקו החדש לברצלונה של חברת התעופה LEVEL עם ציור ענק של אמן הגרפיטי של מיאמי.

באירוע השקת הקו של חברת התעופה נטלו חלק עובדי נמל התעופה של מיאמי ונציגי חברת LEVEL עם טקס גזירת הסרט המסורתי בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי.

הקו החדש של חברת LEVEL, ברצלונה- מיאמי, הפך את מיאמי ליעד החמישי של חברת התעופה בארה"ב והיחיד שלה בפלורידה.

אירוע גם נחשף ציור הענק ה- Crossroads, ציור בקנה מידה גדול של אמן הגרפיטי של מיאמי Quake המנציח את המסלול החדש ביותר של חברת התעופה.

"אני שמח ש-LEVEL בחרה במיאמי כיעד החדש שלה לטיסות לברצלונה. כשתי קהילות חוף עשירות באמנות, תרבות והיסטוריה מגוונות, לברצלונה ולמיאמי יש קווי דמיון וקשרים רבים. אני כל כך שמח לראות שלתושבים שלנו יש כעת דרך נוחה נוספת לנסוע בין שני היעדים הפופולריים שלנו, אמרה ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה."

LEVEL,  שבסיסה בברצלונה וניה מקבוצת התעופה International Airlines Group (IAG) הכוללת בין היתר את חברות איבריה ובריטיש איירווייס, הוקמה ב-2017 והחלה מתחילת חודש אפריל שלוש טיסות שבועיות בקו בין מיאמי לברצלונה.

LEVEL תגדיל את תדירות הטיסות בקו החדש לארבע טיסות שבועיות מחודש יוני עד ספטמבר.

כאמור LEVEL היא אחת מששת מותגי התעופה בתוך IAG, לצד Aer Lingus, British Airways, Iberia, Iberia Express ו-Vueling.

  Level Airbus A321. צילום: 123rf Level Airbus A321. צילום: 123rf

ספרד הייתה השוק הבינלאומי ה-8 העמוס ביותר של מיאמי בשנת 2023, עם יותר מ-913,000 נוסעים.

"אנחנו מאוד נרגשים עם חנוכת הקו החדש הזה, שלא רק פותח חיבור ישיר בין מיאמי לברצלונה עם עניין תיירותי רב, אלא גם מאפשר אינסוף השקעות והזדמנויות עסקיות. אנחנו חברת התעופה מברצלונה שתספק טיסה ישירה ממיאמי לברצלונה, מכיוון ששתי הערים הן מוקדים בין-יבשתיים חשובים. הקו כבר מוצלח ולכן אנו שמחים לבשר כי הוא יופעל לאורך כל השנה, כהתחייבות למיאמי. מטעם חברת LEVEL, אני גם רוצה להודות לכל הארגונים שהיו מעורבים בהשקה ובקידום השירות, במיוחד לצוותים בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי ולשכת הכנסים והמבקרים של מיאמי הגדולה". אמר ריקארד פאלומיר, מנהל הדיגיטל והתפעול הראשי, של LEVEL.

הציור הענק Crossroads של Quake, מתמקד בברצלונה ומיאמי, שני מוקדים עולמיים לאמנות גרפיטי - נחשף במהלך האירוע לפני טיסת הבכורה. יצירות האומנות, כוללות ספריי צבע אמייל, אקריליק ולטקס על קנבס ותותקן תצוגה זמנית בתוך טרמינל F של שדה התעופה של מיאמי. שיתוף הפעולה התאפשר באמצעות שותפות עם מרכז הכנסים של מיאמי-  Greater Miami Convention and Visitors Bureau ו-Goldman Global.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מיאמיlevel

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: